Páxinas

Buscar neste blog

xoves, 15 de maio de 2014

LETRAS GALEGAS-POEMAS

 Preparando a celebración de mañá

Aí vai a letra de "Coma un río", un poema de Nimbos, que nós estamos ensaiando. Imos participar toda a clase: unha presenta, outros recitan e todos cantamos a coro. Nos ensaios queda xenial. E mañá seguro que tamén!!!



COMA UN RÍO



Coma un río quixera eu ser: cantar

con estrelas no lombo cara ó mar,

deixando unha chorima en cada pedra,

e unha bágoa de Deus en cada herba.



Hai unha cousa clara coma o sol:

prós nosos ollos non está feita a lus

do mundo, ó abrente frío que se abreu

cando abrimos os ollos sobre o mundo.



E eu coma a néboa sobre os outos montes

que lles cobre a ferez  e mailas bágoas;

e eu coma a estrela que entra polo oco

do lousado do pobre na agonía.



Hai unha cousa clara coma a lus:

que non é para nós a música do mundo

a promesa raiante da hora enorme

en que se dixo: ¡ outro home veu ó mundo!



E eu como un fondo río de recendos,

de voces e de luces: coma o aire,

que beixa todo e non se apousa en nada

máis que no sangue, na raíz do sangue…


2 comentarios:

  1. Que bonito!!!!!!!!!!

    A ver como sae mañá, teño ganas de velo.



    Teo

    ResponderEliminar
  2. Encantame a canción "Como un río"
    Carla.R

    ResponderEliminar